سقوط آرام يک مادر؛ نقد و معرفي فيلم «اگه پا داشتم لگدت ميکردم» «اگه پا داشتم لگدت ميکردم» روايت فروپاشي تدريجي زني به نام ليندا است؛ مادري که زير فشار بيماري عجيب فرزندش، همسر غايب، يک پرونده مفقودي و رابطهاي خشن و عجيب با درمانگرش کمکم به مرز جنون نزديک ميشود. فيلم، درامي تلخ و عصبيكننده از A24 است كه بين كمدي سياه، ترس رواني و پرتره واقعگراي فروپاشي يك انسان تاب ميخورد. ۱۴۰۴/۰۹/۰۸ • ۰ دیدگاه